СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ГАРАНТІЯ
Для всіх клієнтів компанії, в тому числі інтернет-магазину centroves.com.ua, діє єдиний сервісний центр.
Наш інженер оперативно відповість на питання, пов'язані з обслуговуванням або ремонтом придбаного вами товару.
Звертатися можна за телефонами: +38 (068) 055-94-57
За фактичною адресою: м. Дніпро, пр. Олександра Поля 88
Або по електронній пошті: info@centroves.com.ua
Режим роботи сервісного центру:
Понеділок - четвер: з 09:00 до 17.00
П'ятниця: з 09:00 до 16:00
Неділю, субота-вихідні.
Гарантійне і післягарантійне обслуговування:
Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить заповнений гарантійний талон виробника або гарантійний талон нашого інтернет-магазину.
У гарантійному талоні обов'язково вказуються: модель, серійний номер товару (при наявності), гарантійний термін і дата продажу. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації товару.
Гарантійне обслуговування товарів і терміни надання гарантії здійснюються згідно з чинним законодавством України.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, впливу рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
- ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
Гарантійні зобов'язання анулюються у разі:
- порушення схоронності гарантійних пломб;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- неправильного заповнення гарантійного талона.
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо вам гроші.
При відправці вироби в сервісний центр в упаковку вкладіть гарантійний талон, копію чека або декларацію, отриману у перевізника.
Вартість доставки товару до сервісного центру і назад покупцеві здійснюється за рахунок покупця.
УВАГА!
Після відправки товару обов'язково зателефонуйте за номером і повідомте номер декларації.
Після отримання товару інженер сервісного центру виконає експертну перевірку товару і передзвонить за вказаною вами телефону. Інженер сервісу повідомить вам про можливі терміни ремонту.
У нашому сервісному центрі швидко і якісно відремонтують вашу покупку!
ВІДПРАВКА ТОВАРУ В СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР
Для ремонту, повернення або обміну необхідно вислати товар поштовим перевізником:
Нова Пошта відділення №78 (відділення до 30 кг.); Нова Пошта адресна доставка пр. О. Поля 88 салон "Ваги" (понад 30 кг.); ТК САТ відділення №2
м Дніпро
Одержувач: ТОВ «Центровес Сервіс» б/н, код ЄДРПОУ 40693877
Телефон одержувача: (068) 400 75 57
УВАГА!
Вартість доставки товару до сервісного центру і назад покупцеві здійснюється за рахунок покупця.
Шановні клієнти! У разі відправлення товару одним із зазначених вище перевізників вказуйте тільки номер складу перевізника.
Перед відправкою товару в сервісний центр іншим перевізником узгодьте деталі доставки з сервісною службою.