Меню
Корзина покупок

СЕРВІС І ГАРАНТІЯ

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ГАРАНТІЯ

Для всіх клієнтів компанії, в тому числі інтернет-магазину centroves.com.ua, діє єдиний сервісний центр.

Наш інженер оперативно відповість на питання, пов'язані з обслуговуванням або ремонтом придбаного вами товару.

Звертатися можна за телефонами: +38 (068) 055-94-57

За фактичною адресою: м. Дніпро, пр. Олександра Поля 88

Або по електронній пошті: info@centroves.com.ua

Режим роботи сервісного центру:

Понеділок - четвер: з 09:00 до 17.00

П'ятниця: з 09:00 до 16:00

Неділю, субота-вихідні.


Гарантійне і післягарантійне обслуговування:

Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить заповнений гарантійний талон виробника або гарантійний талон нашого інтернет-магазину.

У гарантійному талоні обов'язково вказуються: модель, серійний номер товару (при наявності), гарантійний термін і дата продажу. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації товару.

Гарантійне обслуговування товарів і терміни надання гарантії здійснюються згідно з чинним законодавством України.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  •     природний знос або вичерпання ресурсу пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  •     пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, впливу рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  •     ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
  •     ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  •     ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  •     ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

Гарантійні зобов'язання анулюються у разі:

  •     порушення схоронності гарантійних пломб;
  •     несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  •     неправильного заповнення гарантійного талона.

Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо вам гроші.

При відправці вироби в сервісний центр в упаковку вкладіть гарантійний талон, копію чека або декларацію, отриману у перевізника.

Вартість доставки товару до сервісного центру і назад покупцеві здійснюється за рахунок покупця.


УВАГА!

Після відправки товару обов'язково зателефонуйте за номером і повідомте номер декларації.

Після отримання товару інженер сервісного центру виконає експертну перевірку товару і передзвонить за вказаною вами телефону. Інженер сервісу повідомить вам про можливі терміни ремонту.

У нашому сервісному центрі швидко і якісно відремонтують вашу покупку!


ВІДПРАВКА ТОВАРУ В СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР

Для ремонту, повернення або обміну необхідно вислати товар поштовим перевізником:

Нова Пошта відділення №78 (відділення до 30 кг.); Нова Пошта адресна доставка пр. О. Поля 88 салон "Ваги" (понад 30 кг.); ТК САТ відділення №2

м Дніпро

Одержувач: ТОВ «Центровес Сервіс»  б/н, код ЄДРПОУ 40693877

Телефон одержувача: (068) 400 75 57


УВАГА!

Вартість доставки товару до сервісного центру і назад покупцеві здійснюється за рахунок покупця.

Шановні клієнти! У разі відправлення товару одним із зазначених вище перевізників вказуйте тільки номер складу перевізника.

Перед відправкою товару в сервісний центр іншим перевізником узгодьте деталі доставки з сервісною службою.